🌾 ValborgsmĂ€ssoafton! 🌾

God förmiddag pĂ„ er! 

Eller de kanske bara Ă€r jag som inte har Ă€tit Ă€n? 
Ska snart till Media Markt och byta ut kartongen med hemtelefonen sĂ„ att vi fĂ„r med en telefon i Ă„tminstone. Sen ska jag och Teijo dra till Spicy och kĂ€ka mat. LĂ€r Ă€ta rĂ€tt sĂ„ tidigt idag dĂ„ vi fĂ„r mat i Sala ikvĂ€ll ocksĂ„. 

Just nu sitter jag och Ă€ter lite vindruvor och ska snart borsta tĂ€nderna, bĂ€dda sĂ€ngen & sen ringer jag Teijo sĂ„ Ă„ker vi ivĂ€g till Erikslund. 
Hoppas att alla fĂ„r en bra valborg! 

Puss & Kram ❀




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sofiaalarsssson.blogg.se

Hejsan! Jag heter Sofia och Àr en tjej pÄ 18 Är, bor i VÀsterÄs. HÀr kommer ni fÄ följa min vardag genom allt smÄtt och gott som jag kan tÀnkas hitta pÄ. GÄr i skola och pluggar pÄ heltid, men börjar snart jobba pÄ Attendo, och jag tar Àven studenten i sommar! SÄ det ska bli awesooome! <3

RSS 2.0