🌾 Liten update 🌾

Hejsan pĂ„ er! Har inte bloggat pĂ„ nĂ„gra dar, dels för att jag inte orkat, & dels för att jag haft det rĂ€tt fullt upp. Har pluggat mycket teori, och igĂ„r var jag med Anna-Maria till stan nĂ€r hon bokade tatueringstid och sen tog vi en fika. Drog sedan hem, Ă„t mat, fick en impulsiv idĂ© att möblera om i mitt rum.. har nĂ„n grej för mig att blir uttrĂ„kad att alltid ha sĂ€ngen o alla andra grejer pĂ„ samma stĂ€lle sĂ„ bestĂ€mde mig för att Ă€ndra tillbaka möbleringen till hur jag hade den förut. 

Sov jĂ€ttemysigt inatt! 
Nu sitter jag hos tandlĂ€karn och vĂ€ntar pĂ„ att fĂ„ komma in. Dom ska idag göra ett avtryck pĂ„ min mun för jag ska fĂ„ bettskena. Haha, sjuukt mysigt I know. Men what to do nĂ€r man Ă€r konstant stressad och gnisslar tĂ€nder? 😅 

Nu ska jag vĂ€l typ fĂ„ komma in till tandlĂ€karn om en minut sĂ„ vi hörs senare! 
Puss & Kram <3 




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sofiaalarsssson.blogg.se

Hejsan! Jag heter Sofia och Àr en tjej pÄ 18 Är, bor i VÀsterÄs. HÀr kommer ni fÄ följa min vardag genom allt smÄtt och gott som jag kan tÀnkas hitta pÄ. GÄr i skola och pluggar pÄ heltid, men börjar snart jobba pÄ Attendo, och jag tar Àven studenten i sommar! SÄ det ska bli awesooome! <3

RSS 2.0