🌾 Inslagning av paket 🌾

God kvĂ€ll pĂ„ er! 

Nu Ă€r jag precis klar med inslagningen av presenterna till mamma och Anna-Maria. Anna-Maria fyllde ju Ă„r förra fredagen och hon ska fĂ„ sitt nĂ€r vi firar henne pĂ„ lördag och mamma fĂ„r sitt imorgon nĂ€r hon fyller Ă„r. 

Idag har vĂ€l varit en helt vanlig dag. Var i skolan, hade nagellektion och Ă„kte ner till stan efter skolan och handlade presenterna, Ă„kte sedan hem, Ă„t mat och sen började slĂ„ in presenter. Nu Ă€r det dags to hit the shower, sedan plugga lite teori samtidigt som man kollar lite pĂ„ One Tree Hill kanske. Teorin sitter typ dĂ€r till hundra egentligen, det Ă€r bara nĂ„gra simpla frĂ„gor som utslĂ€pp och bromsstrĂ€ckor som jag har svĂ„rt för och fĂ„r jag nĂ„gra fel Ă€r det alltid dom frĂ„gorna jag Ă„ker dit pĂ„. NĂ€stintill aldrig nĂ„gon annan. SĂ„ blir vĂ€l att chillplugga till serie sĂ„ att man inte tappar nĂ„gonting. Det börjar dra ihop sig đŸ’ȘđŸ»

Idag frĂ„gade mamma mig om jag var nervös inför proven, och Ă€n sĂ„ lĂ€nge.. nej inte sĂ€rskilt! Men det kommer vĂ€l nĂ€r det börjar nĂ€rma sig Ă€nnu mer I guess. 
Well.. jag borde verkligen ta och stĂ€da upp efter inslagningen nu & sedan duscha, men det Ă€r sĂ„ kul att skriva med er sĂ„ vill typ aldrig sluta, trots min skrivkramp haha. 

Ni fĂ„r ha en jĂ€ttebra kvĂ€ll, vi hörs lite senare. 
Puss & Kram :* 




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sofiaalarsssson.blogg.se

Hejsan! Jag heter Sofia och Àr en tjej pÄ 18 Är, bor i VÀsterÄs. HÀr kommer ni fÄ följa min vardag genom allt smÄtt och gott som jag kan tÀnkas hitta pÄ. GÄr i skola och pluggar pÄ heltid, men börjar snart jobba pÄ Attendo, och jag tar Àven studenten i sommar! SÄ det ska bli awesooome! <3

RSS 2.0