Terrorattack i Stockholm?

Usch och fy! Nu händer det grejer som man inte vill ska hända där man själv bor, och så pass nära också! Bor i Västerås och denna terrorattack hände alltså bara en timme bort typ... 
Då är det alltså en långtradare som har kört in i Åhlens-huset i Stockholm och dödat folk.... Nu är tydligen hela Stockholm avspärrat. 
 
Jag och Lidia skulle till Stockholm imorgon! Nu blir inte det av så nu har vi fått ringa och avboka tågresa och så vidare. Well.. Säkerheten kommer först. Alla tåg till Stockholm är dessutom inställda, men what so ever? Med denna incidenten hade inte vi åkt dit i vilket fall som helst. 
Har i alla fall hunnit övningsköra lite med min farbror Teijo efter praktiken men blev så mycket krångel med biljetter som skulle avbokas och så mycket snack om detta så vi ska övningsköra lite mer om nån timme eller så. 
 
Menmen, i alla fall.. Alla ni som befinner er i och runt Stockholm, stanna inne då det verkligen inte är tryggt där just nu! Och man ska nog vara försiktig nu vart i landet man än befinner sig. Ingen går säkert nu! :( 
 
Jag hoppas i alla fall att ni har en bra kväll! Vi får höras sen!
 
Puss <3
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sofiaalarsssson.blogg.se

Hejsan! Jag heter Sofia och är en tjej på 18 år, bor i Västerås. Här kommer ni få följa min vardag genom allt smått och gott som jag kan tänkas hitta på. Går i skola och pluggar på heltid, men börjar snart jobba på Attendo, och jag tar även studenten i sommar! Så det ska bli awesooome! <3

RSS 2.0