🌾 PĂ„skmys 🌾

Idag har det verkligen blivit pĂ„skmys! 

Massa godis, dricka, glass och god mat. 
Och började dagen som sagt med att jag och pappa förskaffade oss en varsin tatuering. Är sĂ„ sĂ„ nöjd & Ă„ngrar ingenting. DĂ€remot Ă€r det lite svĂ„rt att förestĂ€lla sig att den alltid kommer att vara dĂ€r, men det var ju det som var meningen, för jag Ă€lskar den! 😊 

Nu kollar vi pĂ„ en komedifilm och bara har det mys. HĂ€r nere fĂ„r ni Ă€ven en bild pĂ„ pappas tatuering efter att den blivit klar! 




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sofiaalarsssson.blogg.se

Hejsan! Jag heter Sofia och Àr en tjej pÄ 18 Är, bor i VÀsterÄs. HÀr kommer ni fÄ följa min vardag genom allt smÄtt och gott som jag kan tÀnkas hitta pÄ. GÄr i skola och pluggar pÄ heltid, men börjar snart jobba pÄ Attendo, och jag tar Àven studenten i sommar! SÄ det ska bli awesooome! <3

RSS 2.0