🌾 Packning pĂ„ g! 🌾

Lyckades i alla fall ta tjuren vid hornen till slut och börja packa! Var en kamp upp i frÄn den dÀr förbannade soffan men till slut sÄ. Nu har jag Àven gjort klart en av de obligatoriska utbildningarna och blivit diplomerad för det, sÄ sÄ fort jag fÄr tag pÄ första bÀsta skrivare sÄ fÄr jag ta och skriva ut det haha. Nu har jag bara tvÄ utbildningar till innan nÀsta onsdag som jag ska hinna göra. Men den hÀr gick rÀtt fort och det var en rolig utbildning om lÀkemedel, nu har jag bara en utbildning om demens och sen om diabetes nÀr det gÀller Àldre personer. 

SpÀnnande tycker jag verkligen! 

Har ocksĂ„ mestadels packat klart. Än sĂ„ lĂ€nge har jag packat ner underklĂ€der, klĂ€nning, skor till imorrn kvĂ€ll, smink, deo, parfym, sminkborttagning, locktĂ„ng, plattĂ„ng, id-handling, pengar, & imorrn ska jag packa ner mobilladdare och tandborste. Kommer verkligen inte pĂ„ nĂ„got mer som jag borde packa ner. Kommer ni pĂ„ nĂ„got? 




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sofiaalarsssson.blogg.se

Hejsan! Jag heter Sofia och Àr en tjej pÄ 18 Är, bor i VÀsterÄs. HÀr kommer ni fÄ följa min vardag genom allt smÄtt och gott som jag kan tÀnkas hitta pÄ. GÄr i skola och pluggar pÄ heltid, men börjar snart jobba pÄ Attendo, och jag tar Àven studenten i sommar! SÄ det ska bli awesooome! <3

RSS 2.0