~ Mysig torsdagskväll ~

Hej! Hur mår ni? Jag mår bra. Hur kan man inte må bra när det är fredag imorrn liksom? Kommer bli en rolig helg också måste jag säga! 


Just nu sitter jag framför tvn och kollar på ett program tillsammans med mamma. Resten av dagen har jag mest bara pluggat och kollat på One Tree Hill. One Tree Hill-Pride always <3 

Vi får väl se vad som händer sen. Ska i alla fall göra klart mitt gymnasiearbete och plugga lite körkort. Sedan kanske avsluta kvällen med ett avsnitt av One Tree Hill om det inte blir för sent. 

Vi hörs senare! Puss på er <3 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sofiaalarsssson.blogg.se

Hejsan! Jag heter Sofia och är en tjej på 18 år, bor i Västerås. Här kommer ni få följa min vardag genom allt smått och gott som jag kan tänkas hitta på. Går i skola och pluggar på heltid, men börjar snart jobba på Attendo, och jag tar även studenten i sommar! Så det ska bli awesooome! <3

RSS 2.0