🌾 Mysig eftermiddag/kvĂ€ll 🌾

God kvÀll pÄ er!

Nu ska jag faktiskt ta och sova för ska vara vid tatueraren imorgon vid 09:00. Nu kanske man börjar bli lite nervös, tĂ€nk om det gör jĂ€tteont! (Ska göra pĂ„ handleden och har hört att det gör ondare dĂ€r man har tunnare hud eller mycket ben och har mer ben dĂ€r och mindre fett sĂ„ ja.) Eller att det blir nĂ„got fel! Att man inte blir nöjd. Men han tatueraren ska ju vara jĂ€tteduktig sĂ„ det ska nog vara lugnt! Han Ă€r utsedd som en av Sveriges bĂ€sta tatuerare! 

Nu pĂ„ kvĂ€llen har i alla fall jag & Teijo Ă„kt till Kolsva till pappa. Jag övningskörde dit och pĂ„ vĂ€gen dit köpte vi med oss lite mat till ikvĂ€ll (thai), glass och dricka, godis och sĂ„nt. Är ju trots allt pĂ„sk imorgon. Men nu sĂ„ ska jag ta och sova, Ă€r ju ett mĂ„ste att vara utvilad nĂ€r man ska gadda sig plus nervarvad, man ska ha Ă€tit bra etc! Mycket & tĂ€nka pĂ„ ni vet 😉 

Godnatt alla underbara! 🌾




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sofiaalarsssson.blogg.se

Hejsan! Jag heter Sofia och Àr en tjej pÄ 18 Är, bor i VÀsterÄs. HÀr kommer ni fÄ följa min vardag genom allt smÄtt och gott som jag kan tÀnkas hitta pÄ. GÄr i skola och pluggar pÄ heltid, men börjar snart jobba pÄ Attendo, och jag tar Àven studenten i sommar! SÄ det ska bli awesooome! <3

RSS 2.0