Middagen blev:

Potatisgratäng, fläskfilé med bearnaise och vitlöksdressing, made by me! Så goottt!! 
 
Var ju hos tandläkaren idag också. Som vanligt är det hemskt, de gräver typ ut ens jävla tänder, så går man tandlös därifrån. Nejdå men det är så det känns! När de skrapar med den där jävla skrapan och man får gåshud i hela kroppen bara för attt man mår så dåligt av känslan och ljudet haha. Idag tog de även avtryck på min mun för ska få bettskena pga att jag gnisslar tänder mycket på natten, så sjukt spänd och stressad jämt tydligen. Att göra ett avtryck går ut på att lägga en stor blå massa på en metallgrej och sen ha i munnen och som de trycker fast i ens tänder, och vet ni vad tandläkarn säger till mig innan hon ska sätta in den där hemska grejen!? "Det kan bli en lite lustig känsla sen när jag plockar ut den, det kan kännas som att tänderna följer med". JA TACK!!! Nu känns detta ännu bättre!
Jag som redan var nervös när hon pratade om att jag skulle ha en äcklig jävla massa i munnen haha! 
 
Skulle tatuera mig alla dagar i veckan resten av mitt liv istället för att behöva gå till tandläkarn. 
 
Ville bara dela med mig av dagens traumatiska upplevelse som jag kommer vara ärrad för i resten av livet, behövde prata av mig alltså haha, men nu så ska jag ta och sova. Ska bli så himla skönt, är sjukt trött. 
Men vi hörs nog imorgon! Godnatt <3 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sofiaalarsssson.blogg.se

Hejsan! Jag heter Sofia och är en tjej på 18 år, bor i Västerås. Här kommer ni få följa min vardag genom allt smått och gott som jag kan tänkas hitta på. Går i skola och pluggar på heltid, men börjar snart jobba på Attendo, och jag tar även studenten i sommar! Så det ska bli awesooome! <3

RSS 2.0