Långhelg!!

God kväll på er! Nu så äntligen är det storhelg på g! Röd dag på måndag ju då det är valborg på söndag och första maj på måndag. 
Ikväll har jag i alla fall haft en riktig myskväll. Körde efter praktiken, åkte hem och åt mat, blev god pizza! Sedan åt lite gott, drog ut och körde ytterligare några timmar, var härligt förutom min himla huvudvärk som jag haft idag i princip hela dagen. Nu är den i alla fall borta så det är skönt. 
 
Resten av kvällen sen blev det mys under täcket och en filt med Ben & Jerry och One Tree Hill. Har planerat det hela veckan hihi. Älskar det <3
 
Nu ska jag väl snart sova, imorrn blir det Erikslund med Teijo och fortsätta övningsköra. Det börjar dra ihop sig nu! 
 
Godnatt & sov så gott alla fina och underbara! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sofiaalarsssson.blogg.se

Hejsan! Jag heter Sofia och är en tjej på 18 år, bor i Västerås. Här kommer ni få följa min vardag genom allt smått och gott som jag kan tänkas hitta på. Går i skola och pluggar på heltid, men börjar snart jobba på Attendo, och jag tar även studenten i sommar! Så det ska bli awesooome! <3

RSS 2.0