I love you, even if I don't like you right now

Hej på er! 
 
Idag har det varit intensin övningskörning, fyra timmar och en halvtimme i sträck. Var även till Erikslund och fixade en ny hemtelefon åt mamma enligt hennes order haha, köpte en ny kepa samt plast till min mobilskärm. Sånt där bra glas på skärmen till dom som är så klantiga som mig.
Kom sen hem och så blev det mys framför film med mamma, vin, chips, frukt och mamma åt kex och ost. 
Nu har jag precis kollat på veckans avsnitt av Skam. Så otroligt spännande! 
 
Nu fryser jag så nu ska jag ta och krypa ner under täcket med ett avsnitt av One Tree Hill, sedan förmodligen dejta sängen för imorgon är det en lång dag. Ska till Mediamarkt imorrn igen för att i kartongen där hemtelefonen skulle vara låg ingen telefon.. Irriterande som fan! Så måste kirra det, sedan käka med Teijo och sen ska vi till Sala och kolla på majbrasa hos Teijos kompis. 
 
Vi hörs! Puss <3
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sofiaalarsssson.blogg.se

Hejsan! Jag heter Sofia och är en tjej på 18 år, bor i Västerås. Här kommer ni få följa min vardag genom allt smått och gott som jag kan tänkas hitta på. Går i skola och pluggar på heltid, men börjar snart jobba på Attendo, och jag tar även studenten i sommar! Så det ska bli awesooome! <3

RSS 2.0