🌾 Hemma! 🌾

Hej pÄ er alla fina!

Nu kom jag precis hem frÄn en tre timmars lÄng övningskörning plus mat pÄ det. 

Blev Chopchop idag, supergott! Sedan har vi nötit pÄ allt nÀr det gÀller körningen. VÀldigt mycket motorvÀg. 

Älskar att köra motorvĂ€g, dĂ€r fĂ„r man ju gasa rĂ€tt sĂ„ jĂ€vla mycket! Fatta om jag skulle vara i Tyskland och pĂ„ Autobahn, skulle köra som en riktig blĂ„dĂ„re ;) 

Nu har jag precis pratat i telefon med Linus, ska vÀl nu ta och dricka upp min redbull, och ha lite seriemys, sedan dejta sÀngen. Puss pÄ er <3

Hanna Karlsson
2017-04-09 @ 06:30:54
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Jag Àlskar att köra pÄ motorvÀg! :-)




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sofiaalarsssson.blogg.se

Hejsan! Jag heter Sofia och Àr en tjej pÄ 18 Är, bor i VÀsterÄs. HÀr kommer ni fÄ följa min vardag genom allt smÄtt och gott som jag kan tÀnkas hitta pÄ. GÄr i skola och pluggar pÄ heltid, men börjar snart jobba pÄ Attendo, och jag tar Àven studenten i sommar! SÄ det ska bli awesooome! <3

RSS 2.0