Godnatt alla underbara <3

Hej alla fina! 
Nu har jag precis kommit hem från övningskörningen, det gick bra men efter allt som snurrat i huvudet idag och hur den här dan egentligen har sett ut med allt, terrorskit i Stockholm och grejer så vart jag trött sjukt fort och är nu hemma. Ska väl ta och ringa Lidia som hade något att berätta, sedan ta bort sminket och borsta tänderna, sedan krypa ner under täcket och bara mysa, kanske med ett avsnitt av One Tree Hill eller så somnar jag. Förmodligen det andra men, haha! 
 
Vi får väl se vad som orkas med! :) Ni får ha en riktigt bra fortsatt kväll vad ni än gör för nåt. Fest, utekväll, netflix n chill eller ah ;) 
Puss & Kram ;* 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sofiaalarsssson.blogg.se

Hejsan! Jag heter Sofia och är en tjej på 18 år, bor i Västerås. Här kommer ni få följa min vardag genom allt smått och gott som jag kan tänkas hitta på. Går i skola och pluggar på heltid, men börjar snart jobba på Attendo, och jag tar även studenten i sommar! Så det ska bli awesooome! <3

RSS 2.0