Fredag!

Godmorgon på er! Idag är det fredag! Äntligen! 

Och om exakt en vecka och en dag så ska jag gadda mig för första gången någonsin! Är jag nervös? JA! 
 
Jag har sovit 10 timmar inatt men känner mig fortfarande trött... kan jag ha sovit för mycket då eller vad är grejen? Tycker jag borde vara väldigt utvilad nu.. 
Well.. nu blir det i alla fall praktik och sen kommer Teijo och hämtar mig direkt efter praktiken så blir det övningskörning! 
Ni får ha de bäst så länge så syns vi senare! 
Puss :* 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sofiaalarsssson.blogg.se

Hejsan! Jag heter Sofia och är en tjej på 18 år, bor i Västerås. Här kommer ni få följa min vardag genom allt smått och gott som jag kan tänkas hitta på. Går i skola och pluggar på heltid, men börjar snart jobba på Attendo, och jag tar även studenten i sommar! Så det ska bli awesooome! <3

RSS 2.0