🌾 Första tatueringen gjord 🌾

Godmorgon pĂ„ er! DĂ„ har jag min första tatuering pĂ„ plats och jag Ă€r supernöjd! 

Visst, det kĂ€ndes att göra den men förestĂ€llde mig att det skulle göra ondare, sĂ„ sĂ„ illa var det inte alls! FĂ„r se nĂ€r det Ă€r dags för min nĂ€sta, det Ă€r som dom sĂ€ger, det Ă€r ju beroendeframkallande för jag lĂ€ngtar redan tills min nĂ€sta. 


Som ni ser sĂ„ blev det Ă€ven en tatuering för pappa idag! Father & daughter - hang out 😏




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sofiaalarsssson.blogg.se

Hejsan! Jag heter Sofia och Àr en tjej pÄ 18 Är, bor i VÀsterÄs. HÀr kommer ni fÄ följa min vardag genom allt smÄtt och gott som jag kan tÀnkas hitta pÄ. GÄr i skola och pluggar pÄ heltid, men börjar snart jobba pÄ Attendo, och jag tar Àven studenten i sommar! SÄ det ska bli awesooome! <3

RSS 2.0