🌾 En lĂ„ng men hĂ€ndelserik dag! 🌾

Goder kvĂ€ll pĂ„ er! 

Idag kan man sĂ€ga att jag fĂ„tt pröva pĂ„ nĂ„t helt nytt! Hade min första introduktionsdag pĂ„ Attendo idag. Riktigt kul och jag trivs superbra! Har dock vĂ€rldens trĂ€ningsvĂ€rk i röven för har stresscyklat runt hela Vallby och Pettersberg, dĂ„ man mĂ„ste hinna i tid till kunderna, haha. 
Jobbade frĂ„n 07:30 till 14:45 typ. Sen kom jag hem, Ă„t mat och kollade lite pĂ„ tv med mamma. 
Nu ska jag sĂ€tta mig och plugga körkort ett tag, packa inför studentkryssningen (som Ă€r imorgon!!), men först och frĂ€mst ska jag ta och kolla igenom vad det Ă€r för utbildning jag blivit medskickad frĂ„n Attendo. Den görs pĂ„ internet, det Ă€r alltsĂ„ en utbildning jag ska göra innan jag gĂ„r delegeringskurs om nĂ„gra veckor, för att fĂ„ ge mediciner till kunderna. 

Men jag kommer tillbaka igen innan jag gĂ„r och lĂ€gger mig sĂ„Ă„ vi hörs dĂ„ ;) 

Puss & Kram :*

Flisan
2017-04-10 @ 19:19:42
URL: http://nouw.com/lifeandtv

sv: det tkr jag verkligen att du ska :D




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sofiaalarsssson.blogg.se

Hejsan! Jag heter Sofia och Àr en tjej pÄ 18 Är, bor i VÀsterÄs. HÀr kommer ni fÄ följa min vardag genom allt smÄtt och gott som jag kan tÀnkas hitta pÄ. GÄr i skola och pluggar pÄ heltid, men börjar snart jobba pÄ Attendo, och jag tar Àven studenten i sommar! SÄ det ska bli awesooome! <3

RSS 2.0