🌾 Alltid lika svĂ„rt att komma pĂ„ rubriker 🌾

Och dÄ fick det dÀr bli min titel! 

Ligger just nu i sÀngen och har precis gjort klart den sista e-utbildningen sÄ nu kan man skriva ut det allra sista diplomet tills pÄ onsdag. Jag var ju ledig Àven idag dÄ det var röd dag och den spenderades genom att Äka till Kungsör och Àta pÄ en rÀtt sÄ nyöppnad italiensk pizzeria dÀr och sedan Äkte vi vidare till Eskilstuna och tog en varsin glass vid Slagsta. 

Sedan slÀppte de av mig hos mamma i VÀsterÄs och sedan dess har jag pratat lite med mamma, gjort utbildningen, och det som ÄterstÄr av kvÀllen sÄ ska jag vÀl plugga lite körkortsteori, kolla pÄ One Tree Hill och dricka massvis av vatten! Man blir ju sÄ jÀkla törstig av pizza haha! 

Men ni fÄr ha en fortsatt bra kvÀll, hoppas att ni inte har allt för mycket Ängest över skola/jobb imorgon. Det har jag litegrann faktiskt dÄ jag ska gÄ i skolan frÄn 08:30 och ha nÀstan alla lektioner och sedan sticka pÄ introduktion som börjar 15:15 och slutar dÀrifrÄn 21:15. SÄ en heldag för mig imorgon. Kommer dÀcka pÄ en gÄng nÀr jag kommit hem sen haha! Menmen, man ska inte klaga! Jag har i alla fall saker att göra om dagarna och tjÀnar pengar imorrn ocksÄ sÄ! Tummen upp för det! 

Puss & Kram :* 




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sofiaalarsssson.blogg.se

Hejsan! Jag heter Sofia och Àr en tjej pÄ 18 Är, bor i VÀsterÄs. HÀr kommer ni fÄ följa min vardag genom allt smÄtt och gott som jag kan tÀnkas hitta pÄ. GÄr i skola och pluggar pÄ heltid, men börjar snart jobba pÄ Attendo, och jag tar Àven studenten i sommar! SÄ det ska bli awesooome! <3

RSS 2.0