🌾 Tisdag den 11e april 🌾

Idag Ă€r dagen dĂ„ det smĂ€ller och det bĂ€r av mot Stockholmo & studentkryssningen! 

Har vĂ€l mestadels packat ner allt, Ă€r bara nĂ„gra fĂ„ saker kvar, sedan blir det att dra mot Ica, köpa ett par nya tights dĂ„ det Ă€r hĂ„l i alla mina, sedan Ă„ka mot stan och möta upp Phailin & Cristina dĂ€r och sedan Ă„ka mot Bombardier dit bussen mot Stockholm kommer. SĂ„ taggad!! 
Kommer bli en grym kvĂ€ll och natt och en mysig dag dĂ€rpĂ„ dĂ„ vi kommer va pĂ„ bĂ„ten tills kvĂ€llen i princip :) 

Men yaaas, vi hörs senare sĂ„ fĂ„r ni ha det sĂ„ jĂ€ttebra sĂ„ lĂ€nge! 
Puss & Kram ;*




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sofiaalarsssson.blogg.se

Hejsan! Jag heter Sofia och Àr en tjej pÄ 18 Är, bor i VÀsterÄs. HÀr kommer ni fÄ följa min vardag genom allt smÄtt och gott som jag kan tÀnkas hitta pÄ. GÄr i skola och pluggar pÄ heltid, men börjar snart jobba pÄ Attendo, och jag tar Àven studenten i sommar! SÄ det ska bli awesooome! <3

RSS 2.0