🌾 Mysig dag! 🌾

Hej pĂ„ er! 

Otroligt fint vĂ€der ute idag! Och hur ska man spendera denna dag dĂ„? Ska trĂ€ffa Anna-Maria om en halvtimme eller sĂ„, hon kommer hit och sen fĂ„r vi vĂ€l se vad vi hittar pĂ„. Jag kĂ€nner för att passa pĂ„ att vara ute nu nĂ€r det Ă€r sĂ„ fint vĂ€der sĂ„ fĂ„r hoppas att Anna-Maria ocksĂ„ kĂ€nner sĂ„. Senare ikvĂ€ll blir det övningskörning. 
LĂ„ter som en helt perfekt dag! 

Vad ska ni göra en söndag som denna dĂ„? 




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sofiaalarsssson.blogg.se

Hejsan! Jag heter Sofia och Àr en tjej pÄ 18 Är, bor i VÀsterÄs. HÀr kommer ni fÄ följa min vardag genom allt smÄtt och gott som jag kan tÀnkas hitta pÄ. GÄr i skola och pluggar pÄ heltid, men börjar snart jobba pÄ Attendo, och jag tar Àven studenten i sommar! SÄ det ska bli awesooome! <3

RSS 2.0