🌾 TATTOO INSPIRATION 🌾

Jag kan redan nu sÀga att tatueringarna som finns i detta collage inte Àr nÄn som jag ska göra ;)

Tatueringen jag ska göra om en vecka fÄr ni tyvÀrr inte reda pÄ förrÀn den dagen. Surprise surprise! 

Ida
2017-04-08 @ 13:05:30
URL: http://spotsfordreams.blogspot.fi

HÀrliga tatueringar! Och förresten; tro inte pÄ dem som sÀger att man Ängrar sina tatueringar. Jag har haft min snart 2 Är och tycker fortfarande att den Àr fantastisk!

Svar: Ja visst var dom! NejdÄ, sÄ lÀnge man Àr sÀker pÄ vad man vill ha och vet att man alltid kommer stÄ för den sÄ Àr det ju ingen fara! :)
None None

Jag Àr inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom
2017-04-08 @ 15:29:15
URL: http://www.joannahalvardsson.se

svar:Tack för dina fina ord och kul att di gillar min blogg. Hoppas att du ocksÄ fÄr en fin lördag kram

Svar: <3
None None




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sofiaalarsssson.blogg.se

Hejsan! Jag heter Sofia och Àr en tjej pÄ 18 Är, bor i VÀsterÄs. HÀr kommer ni fÄ följa min vardag genom allt smÄtt och gott som jag kan tÀnkas hitta pÄ. GÄr i skola och pluggar pÄ heltid, men börjar snart jobba pÄ Attendo, och jag tar Àven studenten i sommar! SÄ det ska bli awesooome! <3

RSS 2.0