🌾 Söndag 16e april 🌾

God förmiddag pĂ„ er! Eller eftermiddag, om de flesta redan har Ă€tit lunch 😉 

SjĂ€lv har man bara tagit lite yoghurt nu pĂ„ förmiddagen, och ska Ă€ta resten av min thaimat lite senare, för att den riktiga mĂ„ltiden kommer egentligen inte förrĂ€n ikvĂ€ll dĂ„ vi fĂ„r besök av nĂ„gra vĂ€nner och dĂ„ blir det tacoskvĂ€ll. SĂ„ gott! 

Nu pĂ„ dagen Ă€r det vĂ€l bara lite chill som gĂ€ller, jag förstĂ„r inte vad det Ă€r, jag Ă€r sĂ„ seg & trött hela tiden, och har varit sen jag börjat jobba pĂ„ attendo. ÄndĂ„ har jag bara jobbat tvĂ„ dagar denna veckan. Men de tidiga mornarna och tröttheten för jobbet man gör dĂ€r kommer i efterhand. För nĂ€r man vĂ€l Ă€r dĂ€r kĂ€nns det inte sĂ„ kĂ€mpigt, dĂ„ Ă€r det bara kul men man kĂ€nner verkligen sen hur utmattad man blir. 
Just nu sitter jag och hĂ„ller pappa sĂ€llskap nĂ€r han kollar pĂ„ Sons Of Anarchy, vi fĂ„r se vad som hĂ€nder sen. Kanske blir att Ă„ka till affĂ€ren och köpa stĂ€dhandskar lĂ„nga nog sĂ„ att de tĂ€cker min tatuering pĂ„ tisdag nĂ€r jag ska jobba. DĂ„ min tatuering fortfarande kommer vara relativt kĂ€nslig, sĂ„ Ă€r det ju viktigt att skydda den. 

Vad har ni för er dĂ„ denna söndagen? 😊




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sofiaalarsssson.blogg.se

Hejsan! Jag heter Sofia och Àr en tjej pÄ 18 Är, bor i VÀsterÄs. HÀr kommer ni fÄ följa min vardag genom allt smÄtt och gott som jag kan tÀnkas hitta pÄ. GÄr i skola och pluggar pÄ heltid, men börjar snart jobba pÄ Attendo, och jag tar Àven studenten i sommar! SÄ det ska bli awesooome! <3

RSS 2.0