🌾 Piercing inspoo 🌾

Är just nu pĂ„ den sĂ„ efterlĂ€ngtade studentkryssningen men vill sĂ„klart inte att bloggen ska bli lidandes för det sĂ„ hĂ€r kommer ett tidsinstĂ€llt inlĂ€gg, lite inspiration nĂ€r det gĂ€ller piercings! Hur snyggt?! 

Är en riktig piercing och tatueringsfantast och har alltid tyckt att det varit sĂ„ sjukt snyggt! DĂ€remot skulle jag sjĂ€lv inte kunna tĂ€nka mig att ha alla dessa. Enda jag Ă€r pĂ„ god vĂ€g att göra nu Ă€r i nĂ€svingen. Sen en liten tatuering bara men that's it for now haha :) Kanske kan göra ett inlĂ€gg om ett tag framöver dĂ€r jag berĂ€ttar om mina piercings jag har och misslyckade piercings som jag varit tvungen att ta bort? Vad sĂ€gs om det? :)




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sofiaalarsssson.blogg.se

Hejsan! Jag heter Sofia och Àr en tjej pÄ 18 Är, bor i VÀsterÄs. HÀr kommer ni fÄ följa min vardag genom allt smÄtt och gott som jag kan tÀnkas hitta pÄ. GÄr i skola och pluggar pÄ heltid, men börjar snart jobba pÄ Attendo, och jag tar Àven studenten i sommar! SÄ det ska bli awesooome! <3

RSS 2.0