🌾 Lördag 🌾

God eftermiddag pĂ„ er. 

Dagen igĂ„r var bra, förlĂ„t att jag inte bloggade nĂ„got mer, var med mamma hela dagen nĂ€r jag kommit hem & sen var jag för trött för att blogga. 

Jag köpte i alla fall med mig Hong Kong hem samt annat snacks och sĂ„ Ă„t vi det och hade det mysigt, sedan kollade vi pĂ„ tv och bara hade det bra. Avslutade kvĂ€llen med ett glas vin ocksĂ„. 
Nu ska jag ta och duscha och göra mig i ordning lite, sen ut & köra med Teijo, sen hem, fixa sig lite mer för ikvĂ€ll blir de middag med tjejerna för att fira bĂ€sta Anna-Maria som har fyllt 19 Ă„r! 
Taggar denna dagen!

Ni fĂ„r ha de jĂ€ttebra sĂ„ hörs vi! 
Puss & Kram :* 




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sofiaalarsssson.blogg.se

Hejsan! Jag heter Sofia och Àr en tjej pÄ 18 Är, bor i VÀsterÄs. HÀr kommer ni fÄ följa min vardag genom allt smÄtt och gott som jag kan tÀnkas hitta pÄ. GÄr i skola och pluggar pÄ heltid, men börjar snart jobba pÄ Attendo, och jag tar Àven studenten i sommar! SÄ det ska bli awesooome! <3

RSS 2.0