Helt underbar kväll!

God kväll på er! Eller vad ska man säga? Godnatt? Haha. Ska ju inte sova riktigt än. 
Idag har varit en av de mysigare dagarna kan man ju säga. Kvällen var i alla fall så mysig som den kunde bli. Dagen var väl också bra, gick upp sent, åt lunch och segade mig igenom eftermiddagen lite, duschade, fixade mig, sedan kom Teijo hit så åkte vi och övningskörde. Det gick bra (förutom det att jag idag blev åksjuk av min egen bilkörning) .. haha, undra hur det kom sig.
 
Anyway, slutade med att när Teijo sedan skulle skjutsa hem mig så hittade jag inte mitt pass som jag hade med mig i bilen och vi började leta som tokar i bilen efter det & hittade det ingenstans. Så blev en roadtrip på tur efter mitt pass där vi stannade till på alla ställen som jag kunde ha tappat det, typ där vi öppnade bildörrar eller där vi hoppade ur bilen. Hittade det ingenstans. Slutade med att vi hittade det i bilen i kläm med stolen typ. Fast vi letat där hur mycket som helst innan. Vid denna tidpunkt var det jättestressigt så Teijo fick skjutsa mig dit där vi skulle käka och så, höll även på att glömma Anna-Marias presenter. Fick sen reda på att det inte bara var jag som haft en crappy eftermiddag utan att även Sara och Hanna haft det stressigt innan middagen haha. 
 
I alla fall så käkade vi på Grekiska Kolgrillsbaren. Superdupermysigt, och jättegod mat! Rekommenderar starkt! Sedan gick vi vidare mot Jensens och tog en varsin mjukglass på deras mjukglassbuffé. Blev bara en glass var för vi alla var fortfarande sjukt mätta efter maten. Sedan drog vi till Tacobar och där avslutade vi kvällen med en varsin drink. Tacobar var alltså det enda stället vi kunde gå till då Hanna är under 18 och alla andra barer typ har 18-årsgräns om inte mer. 
 
Varit en helt perfekt kväll med trevligt sällskap och med god mat och dricka, och ett fint avslut med lite vin. 
Kanske inte det godaste jag druckit idag men jag försöker lära mig dricka skiten haha! 
 
 
Riktig bildbomb blev det nu haha! Hoppas att ni får en bra natt och att ni haft en fin kväll. 
Puss & Kram alla fina :*



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

sofiaalarsssson.blogg.se

Hejsan! Jag heter Sofia och är en tjej på 18 år, bor i Västerås. Här kommer ni få följa min vardag genom allt smått och gott som jag kan tänkas hitta på. Går i skola och pluggar på heltid, men börjar snart jobba på Attendo, och jag tar även studenten i sommar! Så det ska bli awesooome! <3

RSS 2.0